Продавець AutoReg розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1411 відгуків

Умови доставки та оплати

  • Нова Пошта
  • Самовивіз
  • Доставка кур'єром нової пошти
  • Магазини Rozetka

    Доставка 4-6 днів

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Оплата на карту Монобанку5375 4115 0135 8050 Рюмшин Максим
  • Оплата на картку Приватбанку5169 3305 1949 0541 Рюмшин Максим
  • Покупка частинами ПриватБанк
  • Покупка частинами А-Банку
  • Покупка частинами monobank | Universal BankМінімальна сума розстрочки: 500 грн Максимальна сума розстрочки: 400 000 грн Доступний строк, платежів: 3 — 10 до 3 платежів - без переплат Перший платіж у момент оформлення покупки
  • Післяплата

Гарантія:

Умови обміну та повернення товару:

Повернути чи обміняти товар, що Вам не підійшов, можна протягом 14 днів з моменту покупки відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, при дотриманні таких умов:
• товар не був у експлуатації й не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розбирання, слідів від потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію;
• програмне забезпечення не зазнало змін чи активації; товарний вигляд збережено - присутні всі ярлики, заводське маркування та упаковка, товар повністю укомплектований, упакований;
• наявні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон).
Перед початком експлуатації, будь ласка, уважно прочитайте інструкцію!
Ви можете подати заявку на повернення або ремонт товару, зв'язавшись з нами через електронну пошту за адресою gpsdnepr@gmail.com або зателефонувавши на нашу контактну. При подачі заявки на повернення товару, будь ласка, поясніть причину вашого рішення.
У разі оформлення заявки на ремонт, надайте докладний опис всіх несправностей та проблем, з якими ви зіткнулися у роботі приладу.
Після надсилання заявки, наш оператор зв'яжеться з вами для уточнення деталей та надання консультацій щодо процесу відправки товару.
Пам'ятайте, що при відправленні товару в коробці необхідно включити:
• Сам товар у повній комплектації.
• Офіційний гарантійний талон.

Важливо!!!
Повернення/Обмін товару здійснюється за рахунок покупця. Також може стягуватися додаткова комісія за повернення грошових коштів, залежно від банку яким ви користуєтеся!

Контакти
AutoReg
Євген
пр. Дмитрия Яворницкого, 81 Офис 13, Дніпро, Україна
+380971456574+380672455656
+380 (67) 245-56-56
+380 (66) 490-30-56
+380 (44) 334-63-47
Мапа

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner