Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
• товар не був у експлуатації й не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розбирання, слідів від потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію; • програмне забезпечення не зазнало змін чи активації; товарний вигляд збережено - присутні всі ярлики, заводське маркування та упаковка, товар повністю укомплектований, упакований; • наявні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон). Перед початком експлуатації, будь ласка, уважно прочитайте інструкцію! Ви можете подати заявку на повернення або ремонт товару, зв'язавшись з нами через електронну пошту за адресою gpsdnepr@gmail.com або зателефонувавши на нашу контактну лінію. При подачі заявки на повернення товару, будь ласка, поясніть причину вашого рішення. У разі оформлення заявки на ремонт, надайте докладний опис всіх несправностей та проблем, з якими ви зіткнулися у роботі приладу. Після надсилання заявки, наш оператор зв'яжеться з вами для уточнення деталей та надання консультацій щодо процесу відправки товару. Пам'ятайте, що при відправленні товару в коробці необхідно включити: • Сам товар у повній комплектації. • Офіційний гарантійний талон.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.